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I don't know if I'm talking about the same problem, but I haven't been able to log into the Amazon Appstore for at least a week, even though the app has been installed on my old tablet for a long time. No matter how many times I enter my email address and password, the message to log into the Amazon Appstore reappears when I try to launch the app. I don't know where the problem is coming from. Before, I could open the app without any problems, without getting this message and having to log in.
I can see that my entire collection is there, it's just that I can't access it.
Thank you for your help.
Je ne sais pas si je parle du même problème, mais je ne suis plus capable de me connecter à Amazon appstore, avec l'application déjà installé depuis longtemps sur ma vielle tablette, depuis au moins une semaine. J'ai beau entrer mon adresse électronique et mon mot de passe,, le message de me connecter à l'appstore Amazon réapparaît pour devoir lancer l'application. Je ne sais pas d'où viens le problème ? Avant j'ouvrais l'application sans problème sans avoir ce message et devoir me connecter.
Je vois que toute ma collection est là, c'est juste que je ne peux y avoir accès.
Merci de votre aide. | Posted: Topic Replies: 4, Topic Views: 3724 |  |
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